Artykuł partnera
Pozycjonowanie Gdańsk - 7 najważniejszych pytań o widoczność w sieci Twojego biznesu
 
Działania e-marketingowe w Gdańsku? Pierwszym krokiem - i to bez względu na to, jak dużą firmę prowadzisz, będzie pozycjonowanie strony internetowej. Dzięki widoczności w sieci dotrzesz do użytkowników, którzy szukają w internecie usług i produktów, które oferuje Twój biznes, w miejscu, w którym znajduje się Twoja firma.
Na czym polega pozycjonowanie strony w Gdańsku?
 
Pozycjonowanie strony internetowej w Gdańsku to działania on-site, czyli bezpośrednio na stronie www, działania off-site, czyli poza stroną internetową i działania ux, czyli user experience. Koncentrujemy się na zwiększaniu widoczności witryny na frazy lokalne, związane z ofertą, usługami, produktami oraz lokalizacją firmy, obszarem, na którym działa. Celem jest uzyskanie jak najwyższych pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
 
Jakie działania obejmuje pozycjonowanie lokalne w Gdańsku? 
Jakie działania obejmuje pozycjonowanie stron w Gdańsku? Przebiega podobnie do pozycjonowania ogólnopolskiego. Konieczne są:

audyt seo i przygotowanie strategii pozycjonowania, 

dobór lokalnych fraz kluczowych (np. pozycjonowanie Gdańsk, pozycjonowanie stron Gdańsk, Agencja SEO Gdańsk, itp.),

optymalizacja treści pod kątem słów kluczowych,

regularne wdrażanie nowych tekstów, 

linkowanie wewnętrzne,

optymalizacja struktury strony, 

optymalizacja adresów url,

przygotowanie metadanych,

budowa profilu linków (najlepsze będą linki pozyskane z wartościowych, lokalnych portali),

analiza rezultatów i optymalizacja strategii. 


Pozycjonowanie lokalne Gdańsk - kiedy warto? 

Pozycjonowanie lokalne będzie dobrym rozwiązaniem dla firm o różnej wielkości, którym zależy na tym, by docierać do użytkowników lokalnych. Biznesów, z których ofert korzystają klienci z konkretnego obszaru, na przykład z Gdańska, województwa pomorskiego lub poszczególnych dzielnic Gdańska, na przykład Śródmieścia, Kokoszki, Brzeźna, Oliwy lub innych.
Na seo lokalne najczęściej decydują się takie firmy, jak: 

salony kosmetyczne

sklepy stacjonarne z różnym asortymentem 

warsztaty samochodowe

pogotowia elektryczne

gabinety lekarskie 

hydraulicy

szkoły, przedszkola, żłobki

firmy remontowe. 


Pozycjonowanie lokalne - kiedy efekty? 

Kiedy możemy spodziewać się zadowalających efektów pozycjonowania lokalnego w Gdańsku? Udzielenie konkretnej odpowiedzi jest dość trudne. Wiele zależy od intensywności prac on-site i off-site, poprawności ich wykonania, kondycji strony na początku działań, budżetu, jaki przeznaczymy na pozycjonowanie. W przybliżeniu można przyjąć, że pierwsze efekty pojawią się po około 4 miesiącach, bardziej satysfakcjonujące rezultaty po około 12 miesiącach. 

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne w Gdańsku? 

Ile kosztuje pozycjonowanie strony na rynku lokalnym, czyli w Gdańsku? Cena pozycjonowania będzie różnić się w zależności od rodzaju branży, konkurencyjności, jakości treści znajdujących się na Twojej stronie, struktury witryny. W profesjonalnych agencjach SEO, wyceny działań i oferty przygotowywane są indywidualnie, po zapoznaniu się ze stroną klienta i jego branżą. 
Orientacyjny, miesięczny koszt to około 1000 - 2500 zł. Choć oczywiście zdarzają się zarówno mniejsze, jak i o wiele większe budżety. 

Jakie są korzyści pozycjonowania lokalnego?

Jakie są zalety pozycjonowania lokalnego - zarówno w przypadku firm z Gdańska, jak i innych części kraju? 

Docieranie do użytkowników, którzy znajdują się w obrębie obszaru, na którym działa pozycjonowana firma,

zwiększenie rozpoznawalności na lokalnym, gdańskim rynku, 

uzyskanie wizerunku eksperta (użytkownicy za najbardziej wiarygodne uznają witryny z TOP10),

zwiększenie ruchu na stronie, większa konwersja (Twoi potencjalni klienci koncentrują się właśnie na witrynach z TOP10). 


E-marketing firmy z Gdańska - jakie działania warto prowadzić? 

Jakie działania, oprócz pozycjonowania, warto prowadzić? Przede wszystkim będą to: 

Optymalizacja Profilu Firmy w Google - dzięki temu użytkownik uzyska ważne informacje o Twoim biznesie z poziomu wyszukiwarki i Google Maps.

Kampanie Google & Facebook Ads - dzięki kampaniom możesz szybko dotrzeć do grupy docelowej, osób mieszkających w Gdańsku lub w okolicy, o konkretnych cechach. 

Media społecznościowe - publikowanie treści na Facebooku, Twitterze, Instagramie i innych portalach zwiększy Twoją rozpoznawalność.

Działania lokalne w Gdańsku? Wskocz na pierwsze miejsce z 1stplace.pl
Zależy Ci na zwiększeniu wartościowego ruchu na stronie internetowej? Masz dość konkurencji i tego, że zgarnia Twoich klientów? Czas to zmienić. Krok numer jeden to pozycjonowanie witryny, czyli zdobycie widoczności w bezpłatnych wynikach Google. O to zadba 1stplace.pl. Czym jest 1stplace.pl? To agencja e-marketingu, która przeprowadzi audyt Twojej strony i wykona działania, dzięki którym konwersja Twojego biznesu wzrośnie. Oferta wspomnianej agencji obejmuje nie tylko pozycjonowanie, ale także budowę stron i sklepów e-commerce oraz kampanie Google & Facebook Ads. 
 




Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.