2-12-20
Gm. Czersk. Czytelniczka zgłosiła awarię i czeka
W mieszkaniu jest coraz zimniej...

Nasza czytelniczka informuje, że w komunalnym mieszkaniu - w bloku - w Kamionce od trzech miesięcy nie naprawiono ogrzewania - w lokalu, które zajmuje z rodziną. Jest odsyłana od zarządcy wspólnoty do AZK w Czersku i tak w kółko, a grzejniki w dwóch pomieszczeniach są nadal zimne.

W międzyczasie przyjeżdżają osoby, które próbują usunąć usterkę, ale tylko na próbach się kończy. Kobieta mówi, że jest opłacany czynsz, więc grzejniki też powinny być sprawne, ale tak niestety nie jest już od dłuższego czasu, a w całym mieszkaniu jest coraz zimniej.

Poprosiliśmy o odniesienie się do sprawy dyrektora AZK oraz zarządcę wspólnoty mieszkaniowej.

„Informuję, że na podstawie porozumienia z dnia 1 września 2015 r. Administracja Zasobów Komunalnych w Czersku przekazała kotłownię znajdującą się w budynku mieszkalnym Kamionka 15 do użytkowania Wspólnocie Mieszkaniowej Kamionka 15, która od tego dnia zajmuje się jej eksploatacją. Wszelkie usterki i uwagi są bezzwłocznie przekazywane do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej Kamionka 15. Wspomniana usterka po otrzymaniu zgłoszenia od lokatora mieszkania znajdującego się budynku wielorodzinnym w Kamionce 15 została przekazana do Wspólnoty”
– wyjaśnia Maciej Janikowski, dyrektor AZK w Czersku.

Z kolei osoba sprawująca funkcję zarządcy wspomnianej wspólnoty informuje, że uszkodzenie centralnego ogrzewania jest bardziej skomplikowane. Okazało się, że nie chodzi tylko o zapowietrzenie czy zabrudzenie grzejników. Prawdopodobnie będzie konieczne wygaszenie pieca na czas wymiany części instalacji c.o. Zarządca zapewnia, że instalacja w najbliższych dniach zostanie naprawiona i grzejniki będą ponownie ciepłe.

(red)





Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.